guuuud förlåt! Dålig uppdatering och jag har ingen förklaring alls.. Mitt liv var verkligen på botten för någon vecka sedan. När man inser att man blev behandlad som skit är inte den bästa känslan, men sen så intalar man sig själv att man är värd något mycket bättre. Nu har jag äntligen glömt allt och gått vidare. Mitt liv är på toppen igen, och det känns så jävulskt bra.

Veckan har varit bra, I torsdags var vi på en musikföreställning som var riktigt bra! Vi fick äta på stan. Jag ploy, Viktoria och Ida gick på cafe paris och åt faktiskt. lovely!


Fredag igår och den var riktigt gooood. Brukar tycka gårn är lite små tör ibland. Men igår var det kul faktiskt! Gick hem med 2 jävligt sköna grabbar alltså. Nordin och ES, fysatan vad jag garvade alltså. Omg, haha.. Det tog cirkus en timme att gå hem..och jag frös inte? shiiit

Today ska jag vara med Wilma, trevligttrevligt! Uppdaterar mer sedan! kram